Czy jednak pomimo zysku lepiej pozostać po stronie adresata ponad to zachwycać się ich triumfy dyskretnie?
Od paru lat wielką rozgłos zyskują blogerzy w sieci. Możemy podzielić ich na różne grupy blogerzy kulinarni, modowi, kosmetyczni, polityczny i inni czy też wideo blogerzy, którzy przestali pisać, a rozpoczęli mówić w krótkometrażowych filmikach najczęściej na youtubie. Jest już tyle odmian tematycznych, że każdy z nas zapewniam odszukał by swoje miejsce albo jako czytelnik albo jako sam pisarz. Są osobowości, które bardzo przekonały się do blogerów, ale są też tacy, którzy źle oceniają tą sferę, przyznając brak doświadczenia i chęć fortuny na jeszcze mniej doświadczonych obserwatorach. Trudno się nie akceptować, że blogerki modowe w zasadzie kreują trendy na kolejne sezony i traktowane są przez niektórych stylistów czy projektantów jak guru zaraz za modelkami. Jedni blogerzy robią to dla czystej przyjemności drudzy nie kryjąc robią to tylko dla pieniędzy. Coraz częściej branże kosmetyczne zamiast promować się w TV wolą przeznaczyć swoje budżet właśnie dla blogerki, który zarekomenduje ich produkt wśród zaintrygowanych odbiorców. nagminnie jest to daleko idąca ścieżka, ponieważ oprócz bloga, blogerzy posługują się także innymi portalami społecznościowymi takimi ja Facebook, Instagram czy Snapchat. Wydaje mi się, że krąg blogosfery stał się trochę zamkniętą sferą dla nieszukających rozgłosu blogowiczów, którzy pragną opisywać swoje doświadczenia. Teraz blogowanie łączy się tylko z finansami, a otrzymują je Ci którym udało się zdominować. Jednak jest wiele blogerek, którym się udało, ale ofiarują tej pracy całe swoje życie zawodowe . takie grono osób na pewno wkłada w swoją pracę wiele energii oraz ofiaruje wiele czasu, dlatego iż jest to ich praca docelowa.
Kliknij, aby przejść do następnego dokumentu: życzenia na wielkanoc jan paweł ii